مجله ایران منکس

نر و مادگی سوکت منکس چیست؟

سوکت مادگی منکس

سوکت مادگی منکس 3/16 دارای پلاتین های قوی و با کیفیت برای هدایت برق تک فاز است. این سوکت صنعتی ساخت کشور آلمان بوده و دارای IP44 می باشد. سوکت مادگی منکس 16 آمپر اصل با قیمتی استثنایی در این نمایندگی فروش موجود است.

مادگی 16 آمپر 3 پین منکس از جمله ابزارهای ضروری برای اتصال سیم و یا کابل برق به منبع اصلی می باشند. از آنجایی که برق صنعتی از جریان و ولتاژ بسیار بالایی برخوردار است بدون استفاده از سوکت های صنعتی نمی توان سلامت شبکه برق را تأمین کرد. سوکت ها در دو بخش نری و مادگی تولید می شوند که زمانی انتقال برق صورت می گیرد که این نری و مادگی در تماس کامل با هم قرار بگیرند.

سوکت نری منکس

این سوکت نری صنعتی منکس با قیمتی باور نکردنی در این مجموعه عرضه می شود. سوکت صنعتی نری 32 آمپر 3 پین برند منکس یکی از پرکاربردترین پریز و فیش های صنعتی می باشند که در برابر انواع ضربات سنگین، ساییدگی و همچنین حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. جنس بدنه ی این فیش صنعتی از پلی آمید است.

سوکت برق چیست؟

یکی از تجهیزات پرکاربرد در برق صنعتی سوکت ها یا کانتکتور ها هستند که عموماً به نری و مادگی هم معروف هستند. این محصولات برای انتقال جریان بین سیم و منبع اصلی جریان مورد استفاده قرار می گیرند.

جریان و سطح حفاظت سوکت های صنعتی

کانتکتورهای صنعتی مطابق استانداردهای بین المللی در جریان های 16، 32، 63 و 125 آمپر تولید می شوند. سطح حفاظت در این سوکت های صنعتی شامل IP44، IP55 و IP67 می باشد.

رنگ و خصوصیات انواع سوکت های صنعتی

کانکتور های صنعتی مطابق اصول و استاندارد های خاصی تولید می شوند که هر کدام از این محصولات از نظر ولتاژ و فرکانس با هم فرق دارند. این نری و مادگی ها از ابزار های ضروری در صنعت برق بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، طول عمر بسیار بالایی دارند و حداقل می توان به مدت 10 سال از آنها استفاده کرد. این سوکت ها در رنگ و ظاهری متفاوت هستند که هر کدام از این رنگ ها نشانه ی ولتاژ اصلی آنها می باشد مثلاً رنگ آبی نشان دهنده ی این است که سوکت دارای ولتاژ 220 ولت است و رنگ قرمز نشانه دهنده ی این است که سوکت از ولتاژ 380 ولت برخوردار است.

نوشته قبلی

سوکت چیست؟

نوشته بعدی

سوکت و پلاگ منیکز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری

تماس تلفنی


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/iranmenn/domains/iranmennekes.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/iranmenn/domains/iranmennekes.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373