مجله ایران منکس

سوکت چیست؟

سوکت ها ابزاری هستند که باعث اتصال موقت کابل یا سیم برق به منبع اصلی می شوند. این سوکت ها از جمله محصولات پرکاربرد و ضروری در صنعت برق و ساختمان سازی می باشند که در آمپر های 16، 32، 63 و 125 آمپر تولید می شوند.

انواع سوکت های صنعتی

به این تجهیزات کانکتور هم گفته می شوند که در انواع مختلفی توسط شرکت های گوناگون تولید و به بازار برق عرضه می شوند. انواع سوکت های صنعتی شامل دسته های زیر می باشند:

  • سوکت صنعتی سه فاز
  • سوکت نری و مادگی صنعتی
  • سوکت ثابت

سطح حفاظتی انواع سوکت های صنعتی

کانکتورهای صنعتی مطابق استاندارد های بین المللی در حفاظتهای IP44، IP55 و IP67 تولید و روانه ی بازار برق می شوند.

 بررسی مشخصات اصلی سوکت های صنعتی

از مهم ترین مشخصات فیش و پریز های صنعتی می توان به نوع عایق، هادی تشکیل دهنده، جریان و ولتاژ قابل تحمل و تعداد پین ها اشاره کرد.

 نوع عایق تشکیل دهنده ی سوکت های صنعتی

جنس بدنه ی سوکت های صنعتی از پلی آمید می باشد که این مواد از مقاومت الکتریکی و حرارتی بسیار بالایی برخوردار است و عموماً محصولاتی که از این جنس ساخته شده باشند دارای ایمنی و عملکرد بسیار زیادی می باشند و به شرکت هایی که در ساخت و تولید محصولات خود از پلی آمید استفاده کرده باشند مجوز صادر کردن محصول به کشورهای اطراف صادر می شود.

نوشته قبلی

اوپو Find N آثاری از تاخوردگی ندارد

نوشته بعدی

نر و مادگی سوکت منکس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری

تماس تلفنی


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/iranmenn/domains/iranmennekes.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/iranmenn/domains/iranmennekes.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373